Afsnit og opgaver i haven.

tirsdag, november 22, 2016

Havearbejde i novembersol.

Sol hele dagen og næsten vindstille.I lighed med flere andre dage,rev jeg blade sammen,og dækkede højbedene i køkkenhaven med dem.
Jeg klippede en stor del af vores hindbær ned og har tænkt mig at begrænse dem i antal.De har bredt sig voldsomt og jeg kan ikke udnytte dem (får dem ikke plukket).Desuden dækker de for bedet med Louise Bugnet roserne.
Efter frokost genoptog jeg projektet med at lægge løg i krukker og blev færdig med det.Det var skønt at være i drivhuset,-dejlig lyst og luftigt er der.
Jeg tog nogle fotos på min tur rundt i haven.Det ændrer meget når solen skinner!






2 kommentarer:

Høneballehaven sagde ...

Ja solskin giver et helt andet indtryk på billederne, det har vist været dejligt stille i hele landet i dag.

HAVELIV sagde ...

Må da sige stilen har du ramt plet ved.Smukt kik til søen og en have udvikler sig hele tiden og det gør vi så også . Dejlige billeder Lise.
Kh. Grethe

Et ganske særligt år!-2020