Afsnit og opgaver i haven.

tirsdag, maj 12, 2015

Lange dage i haven.

De sidste mange dage har stået på havearbejde.Jeg er snart gennem bedene m.h.t. at luge.I går og i forgårs fik jeg "gravet" stauder frem i " skvalderkålbedet".
Ja,-der var to bede,som var invaderet af den grønne,frodige plante med de smukke skærmblomster.Men da der står "bevaringsværdige" planter i bedene måtte skvalderkålen lade livet.
Men jeg er ikke så naiv at tro,-at jeg "har vundet kampen"!!
Undervejs i bedene flytter jeg på enkelte planter og hilser derfor en regnvejrsdag,som idag,-velkommen.
Inden jeg gik i seng idag efter nattevagt,var jeg på sneglejagt.Det fugtige vejr havde lokket dræbersneglene frem,men for dem jeg så,blev det deres endeligt.
Jeg glæder mig også til at modtage "Romantiske haver",men da den først er udgivet idag er det nok ikke realistisk,at have den før tidligst imorgen.










Ingen kommentarer:

Et ganske særligt år!-2020