Afsnit og opgaver i haven.

søndag, juni 22, 2014

Havefestival i næste weekend.

Vi holder åben have lørdag og søndag.Jeg glæder mig til at vise haven frem og håber der kommer gæster.
Her i Nordjylland har vi haveejere dog ikke haft de bedste betingelser idet det ikke har regnet i ugevis.Desuden blæser der en kraftig vind fra skiftende retninger,som udtørrer jorden yderligere.
Det er nødvendigt at vande så jeg flytter mine siveslanger mellem de forskellige bede.
De sidste dage i haven er gået med vanding,oprydning i bedene og opbinding af væltede stauder.
Håber vi får regn,masser af regn snart.












1 kommentar:

Jette sagde ...

Hej Lise Det lyder spændende med åben have.Men surt at i ikke har fået noget regn.
Kan læse i mit nye indlæg i dag at det kun er os her i Storkøbenhavn der har fået noget regn.......jeg fik ca. 20 mm på 3 dage.Held og lykke med næste uge Jette Mit lille gods.

Et ganske særligt år!-2020