Afsnit og opgaver i haven.

mandag, maj 19, 2014

Fire fridage =havedage!

Der er nok at gøre i haven lige nu,men hvad gør det,når det er der jeg helst vil være.
De planter jeg har "opfostret" er efterhånden klar til udplantning.Jeg har fjernet ukrudt i de fleste bede og bedene er ydermere blevet forsynet med regnbyger.
Men idag blev energien brugt bl.a. på at rette græsplænens kanter af.Det er med til at give indtryk af orden og er nødvendigt,så længe vi har græs!!
Nu er næsten alle tulipaner færdige for i år.Men der er og kommer mange andre skønne planter frem.Lige nu er prydløgene i fuldt flor,akelejerne ligeså og flere prydbuske.
I lørdags gik turen til "tante Grøn's" have og jeg skal lige love for,at der var inspiration for alle pengene.Det var som ventet en vidunderlig have og et velorganiseret arrangement.Af tekniske grunde kan jeg ikke vise mine fotos derfra,men flere andre bloggere har givet deres indtryk videre.Vejret var helt perfekt og jeg måtte konstatere,at Mors vil være endnu et eller flere besøg værd.





Ingen kommentarer:

Et ganske særligt år!-2020