Afsnit og opgaver i haven.

søndag, april 27, 2014

Rigtig dejligt haveweekendvejr!

Både lørdag og søndag har jeg tilbragt i haven.Solen har været fremme og der har ikke været en sky på himlen.Blæsevejr har vi også haft og jorden er meget tør.
Jeg har fjernet ukrudt i to bede,men samtidig med arbejdet "får jeg ideer til ændringer" i de pågældende bede.
Der er stadig bede som trænger til oprydning,men der loves fortsat godt havevejr og jeg skal kun arbejde de to første dage i ugen.I slutningen af næste uge risikerer vi at få sne i Nordjylland.Det kan jeg godt undvære,men regn håber jeg på.
Efter at have ryddet op på haveredskaber m.m. gik jeg en lille fotorunde.









2 kommentarer:

marie sagde ...

Der er vist blevet lagt et par tulipanløg i efteråret. Det ser godt ud.

Mathias Emil sagde ...

Wauw, hvor det buldrer op! Flot! :-)

Et ganske særligt år!-2020