Afsnit og opgaver i haven.

søndag, juni 23, 2013

Den danske sommer!

Byger som går og kommer,- ja sådan har vejret været i denne weekend.Min plan var at fjerne ukrudt i diverse bede og klippe afblomstrede stauder ned.
Jeg har da også nået noget,men undervejs dukker andre præserende opgaver op.
Der er stadigvæk hjemmelavede planter,der skal plantes ud.Jeg plantede nogle få,men så blev jorden tung af vand.
I de perioder der var tørvejr betragtede jeg de mange planter der er i blomst.De blå sibiriske iris jeg satte i efteråret er nu i blomst og hvor er de smukke.De hvide iris har blomstret nogle dage,men der er kun tre blomster ud af femten løg.
Jeg glæder mig over de Rose de Rescht- roser,som jeg købte i Bilka og plantede i efterårsferien( også i øsende regn)
Det lykkedes at tage fotos imellem bygerne.













3 kommentarer:

marie sagde ...

Din have ser så smuk og frodig ud, og de rechst er allerede ganske stor.

Høneballehaven sagde ...

De iris har jeg også, jeg synes de er søde. Dine Rose de Rescht er længere end min, den blomstrer ikke endnu.

Unknown sagde ...

Sikke dejlig frodige sommerbilleder du viser fra din have.

Et ganske særligt år!-2020