Afsnit og opgaver i haven.

fredag, december 07, 2012

Fridage forude!

Nu har jeg fri et par dage.De sidste fire dage har jeg været på arbejde i dagtimerne og p.g.a. snevejret er køretiden forlænget,så 11 timer hjemmefra dagligt.
Det er mørkt når jeg kører hjemmefra og mørkt når jeg kommer hjem.Men der er lys forude.D.21/12 er det den korteste dag og så vender det.
Der er kommet meget sne her og de sidste par dage har været utrolig flotte med sol og frost.Jeg håber på at jeg kan få monteret de udendørs lyskæder en af de nærmeste dage,- det er på høje tid.De forskellige blogs vidner om stor opfindsomhed og kreativitet og er meget inspirerende.Jeg har kikket på blomsterfotos og drømt om den nye havesæson.Se med her!




2 kommentarer:

Susanne sagde ...

Hvor jeg kender det med lange arbejdsdage og ekstra transporttid grundet sneen. Så ligesom hos dig, er der heller ikke kommet lyskæder op endnu. Heldigvis er der jo en ny og frisk weekend forude, men dagslys, så mon ikke vi får gjort noget ved sagen :-?

Skønne billeder du viser med tulipaner. Og på trods af at vinteren kun først lige er startet, så er det rigtig nemt allerede at glæde sig til og længes efter foråret.

God fornøjelse med monteringen af lyskæderne :-)

Høneballehaven sagde ...

Godt med et par fridage, så du også kan komme til at jule lidt.
Smukke tulipanbilleder.

Et ganske særligt år!-2020